|
admin
|
||||
Hoi Benno stuur even een mailtje naar mijn emailadres verhoef31@quicknet.nl |
|||||
<verborgen> www.j-verhoef.nl |
|
Sofie van der Linden
|
||||
Beste Jan, Vandaag ben ik bij je langs geweest voor een energie advies. Helaas kon ik niet veel voor je betekenen, maar gezellig was het in ieder geval! Mooi om te zien dat er nog mensen zoals jij zijn, die genieten van andere mensen helpen, hebben we in ieder geval wat gemeen 🙂 En als computer specialist zal ik vast nog een keer bij je aankloppen als er iets stuk is. Een fijne dag en wie weet tot ziens! |
|||||
<verborgen> |
|
admin
|
||||
Dat ligt er aan wat ze mankeren als het moederbord niet stuk is kan ik ze wel repareren!! |
|||||
<verborgen> www.j-verhoef.nl |
|
Benno
|
||||
Hey Jan, Kan je Lenovo laptops repareren? Wij hebben hier nog een paar kapotte lenovo laptops liggen |
|||||
<verborgen> |
|
bertus Janbroers
|
||||
hoi Jan, tot ziens, |
|||||
<verborgen> |
|
Jaap Visser
|
||||
Hallo Jan, harstikke bedankt voor de ondersteuning bij onze laptop. Helaas gaat op dit moment windows 11 niet door, maar misschien als de beveiligings update van Windows niet meer ondersteund wordt komen we er op terug. Goed dat je hebt geholpen bij de backup maken en de opstart stick op USB voor opstarten Windows 10. En was het ook gezellig even te praten over onze hobby’s waaronder het zenden en van jouw kleinzoon met de ombouw naar een elektrische auto. Nogmaals bedankt voor de hulp. |
|||||
<verborgen> |
|
Betty regelink
|
||||
Beste Jan Verhoef, Ik heb van u een lap- top gekocht vandaag. En ik wilde u langs deze weg bedanken voor u service, om de lap-top naar mijn huis te brengen! Omdat mijn “jong volwassen zoon stiekem de auto had gepakt, en ik nu op zijn scooter een lap-top op kon halen! |
|||||
<verborgen> |
|
Betty regelink
|
||||
Beste Jan Verhoef, Ik heb van u een lap- top gekocht vandaag. En ik wilde u langs deze weg bedanken voor u service, om de lap-top naar mijn huis te brengen! Omdat mijn “jong volwassen zoon stiekem de auto had gepakt, en ik nu op zijn scooter een lap-top op kon halen! |
|||||
<verborgen> |
|
Peter
|
||||
Hallo Jan, |
|||||
<verborgen> |
|
admin
|
||||
Je mag me zeker nog wel bellen of mailen als je nog hulp nodig hebt |
|||||
<verborgen> www.j-verhoef.nl |
|
Hanneke
|
||||
Vandaag, za 18 nov |
|||||
<verborgen> |
|
Henk
|
||||
Hallo Jan, het is gelukt, bedankt voor je goede ondersteuning |
|||||
<verborgen> |
|
Anton
|
||||
Ha Jan, hartelijk dank voor de op afstand verleende hulp. Groet, Anton. |
|||||
<verborgen> |
|
w. Froon
|
||||
15-06-2023 Beste Jan, Met vriendelijke groet, Wim |
|||||
<verborgen> |
|
Adri Faasse
|
||||
Sinds meer dan een week had ik problemen met mijn email account bij HCC, dankzij de uitgebreide hulp van Jan werkt het allemaal weer na behoren. Dus nogmaals dank voor je geduldige hulp in deze. |
|||||
<verborgen> |
|
Inge
|
||||
Ik heb Jan mee mogen maken als een erg prettige, vakkundige en professionele computerhulp, die te allen tijde klaarstaat voor zijn ‘klanten’. Hij heeft alle rust om computerproblemen op te lossen, en gaat door totdat het inderdaad weer op orde is! Dit soort perfectie en échte aandacht kom je tegenwoordig eigenlijk niet altijd meer tegen…. Ik kan Jan zéér van harte aanbevelen, en ben heel blij dat hij op mijn pad is gekomen. |
|||||
<verborgen> |
|
ge.hermsen
|
||||
de hulp was uitgebreid en effectief. |
|||||
<verborgen> |
|
Henk Westerveld
|
||||
Bedankt voor het geduld om mijn hcc account weer op gang te krijgen! |
|||||
<verborgen> |
|
Jan Pieter den Ouden
|
||||
Jan, je hebt mij echt uit de brand geholpen na 14 dagen geen ( belangrijke) mail te hebben ontvangen. Jammer dat het bij HCC zo mis is gelopen in communicatie. Ondanks alle inzet en goede bedoelingen. JIj heel erg bedankt want ik was al uren bezig geweest zonder resultaat. |
|||||
<verborgen> |
|
Henk v. Stevendaal
|
||||
Beste heer Verhoef. Hartelijk dank voor de hulp op 27-02-2023, bij het opnieuw instellen van de email accounts na de migratie door hcc. Het ontvangen en verzenden gaat weer helemaal goed. Hartelijke groet uit Mierlo |
|||||
<verborgen> |
|
Henk v. Stevendaal
|
||||
Beste heer Verhoef, Hartelijke groet uit Mierlo. |
|||||
<verborgen> |
|
Chris Temme
|
||||
Mijnheer Verhoef. |
|||||
<verborgen> www.ubordducanal |
|
Ria
|
||||
Beste Jan, heel veel dank voor je hulp en geduld. |
|||||
<verborgen> |
|
Jan Helder
|
||||
Hallo Verhoef, heel veel dank voor de snelle hulp om mijn computer weer te laten doen waar ik hem voor nodig heb. |
|||||
<verborgen> |
|
Jan Lanting
|
||||
Door de migratie van HCC-net e-mailadressen kwamen er geen nieuwe e-mails vanaf 17 febr meer binnen. |
|||||
<verborgen> |
|
Jaap Schutte
|
||||
Beste Jan, |
|||||
<verborgen> |
|
Bob Grooters
|
||||
Als ik het allemaal zo lees dan denk ik Jan is goed bezig! |
|||||
<verborgen> |
|
Herman
|
||||
Ik was aan het lezen en zag een stukje over “I been Haked” dus hier gekeken en bleek een rode balk, dus niet goed. |
|||||
<verborgen> geen |
|
Susan
|
||||
Beste Hr. Verhoef, Wat ontzettend leuk om op uw website te kijken. Succes met helpen van mensen met computerproblemen. De hartelijke groeten vanuit het team van de hartbewaking in Hoorn. Veel beterschap |
|||||
<verborgen> www.dlz.nl |
|
Maurice Giezen
|
||||
Hallo Jan. Allereerst goede dagen gewenst. Vervolgens heb ik sinds Norton een upgrade heeft geïnstalleerd een groot probleem. Ik krijg hem niet meer aan de gang. Ik kom nog wel in de veilige modus maar tot nu toe zonder resultaat. Waarschijnlijk moet ik terug naar de fabrieksinstellingen maar dan ben ik een hoop info kwijt. Zou je eens kunnen komen kijken? Ik woon in Alkmaar op de pottenbakkerstraat 9. De computer wordt bedrijfsmatig gebruikt dus het zou fijn zijn als het ding het weer deed. Ik draai op Windows 10 en ik denk dat de storing komt door de vpn die door de upgrade weer is aangezet. Ik hoop van je te horen. Met vriendelijke groet Maurice. |
|||||
<verborgen> |