|
Jan Pieter den Ouden
|
||||
Jan, je hebt mij echt uit de brand geholpen na 14 dagen geen ( belangrijke) mail te hebben ontvangen. Jammer dat het bij HCC zo mis is gelopen in communicatie. Ondanks alle inzet en goede bedoelingen. JIj heel erg bedankt want ik was al uren bezig geweest zonder resultaat. |
|||||
<verborgen> |
|
Henk v. Stevendaal
|
||||
Beste heer Verhoef. Hartelijk dank voor de hulp op 27-02-2023, bij het opnieuw instellen van de email accounts na de migratie door hcc. Het ontvangen en verzenden gaat weer helemaal goed. Hartelijke groet uit Mierlo |
|||||
<verborgen> |
|
Henk v. Stevendaal
|
||||
Beste heer Verhoef, Hartelijke groet uit Mierlo. |
|||||
<verborgen> |
|
Chris Temme
|
||||
Mijnheer Verhoef. |
|||||
<verborgen> www.ubordducanal |
|
Ria
|
||||
Beste Jan, heel veel dank voor je hulp en geduld. |
|||||
<verborgen> |
|
Jan Helder
|
||||
Hallo Verhoef, heel veel dank voor de snelle hulp om mijn computer weer te laten doen waar ik hem voor nodig heb. |
|||||
<verborgen> |
|
Jan Lanting
|
||||
Door de migratie van HCC-net e-mailadressen kwamen er geen nieuwe e-mails vanaf 17 febr meer binnen. |
|||||
<verborgen> |
|
Jaap Schutte
|
||||
Beste Jan, |
|||||
<verborgen> |
|
Bob Grooters
|
||||
Als ik het allemaal zo lees dan denk ik Jan is goed bezig! |
|||||
<verborgen> |
|
Herman
|
||||
Ik was aan het lezen en zag een stukje over “I been Haked” dus hier gekeken en bleek een rode balk, dus niet goed. |
|||||
<verborgen> geen |
|
Susan
|
||||
Beste Hr. Verhoef, Wat ontzettend leuk om op uw website te kijken. Succes met helpen van mensen met computerproblemen. De hartelijke groeten vanuit het team van de hartbewaking in Hoorn. Veel beterschap |
|||||
<verborgen> www.dlz.nl |
|
Maurice Giezen
|
||||
Hallo Jan. Allereerst goede dagen gewenst. Vervolgens heb ik sinds Norton een upgrade heeft geïnstalleerd een groot probleem. Ik krijg hem niet meer aan de gang. Ik kom nog wel in de veilige modus maar tot nu toe zonder resultaat. Waarschijnlijk moet ik terug naar de fabrieksinstellingen maar dan ben ik een hoop info kwijt. Zou je eens kunnen komen kijken? Ik woon in Alkmaar op de pottenbakkerstraat 9. De computer wordt bedrijfsmatig gebruikt dus het zou fijn zijn als het ding het weer deed. Ik draai op Windows 10 en ik denk dat de storing komt door de vpn die door de upgrade weer is aangezet. Ik hoop van je te horen. Met vriendelijke groet Maurice. |
|||||
<verborgen> |
|
KwaiWing
|
||||
Ik heb probleem met WD11 update functie. |
|||||
<verborgen> |
|
Wim Bruens
|
||||
Jan bedankt voor het leren hoe verbinding te maken tussen de Whatsapp op de GSM en de iPad. |
|||||
<verborgen> |
|
Marion de Jong
|
||||
Help, mijn (web)mailbox is vol! Alle mappen leeg (incl. prullenbak en toch 100% verbruikt. De mail was verwijderd maar stond blijkbaar toch nog ergens verstopt! Gelukkig was een belletje naar Jan vandaag voldoende om het op te lossen. Dank je wel Jan! |
|||||
<verborgen> |
|
Martijn Smits
|
||||
Jan is bij mij in de showroom geweest om te kijken voor een andere auto. Wij hebben gezellig koffie gedronken en is een prettige gesprekspartner. Groetjes Martijn Smits van de Peugeot en Citroen dealer |
|||||
<verborgen> |
|
Gerard Deen
|
||||
Jan is mijn buurman al heel lang , heeft mijn computer problemen altijd heel netjes opgelost. |
|||||
<verborgen> |
|
Lotte de Kroon
|
||||
Goedemorgen! Eén van onze vrijwilligers (Hanneke) heeft eerder met u contact gehad over het eventueel doen van vrijwilligerswerk, graag kom ik hierover met u in contact! Met vriendelijke groet, |
|||||
<verborgen> |
|
Hanneke
|
||||
Hallo hr Verhoef. U was bij mij voor mijn televisie en computer. Ik ben ook vrijwilliger bij Wonen Plus in Wervershoof en heb nu een client opmerkzaam gemaakt op uw diensten. Hij gaat u mailen, via zijn telefoon, maar kan niet in zijn email. U kunt hem wel bellen. Het is dhr Koedooder uit Wervershoof, tel 0617444172 Andere vraag is of ik U dan als vrijwilliger voor Wonen Plus in mag schrijven voor computerdiensten. Met vr. groet |
|||||
<verborgen> |
|
Wolf1
|
||||
Van dieselmotoren weet ik alles, van computers niks. |
|||||
<verborgen> |
|
Rene Liem
|
||||
Jan heeft mij prima en snel geholpen met het oplossen van het probleem dat een bepaalde website onleesbaar was op de iPad. De Geschiedenis totaal wissen bleek de correcte oplossing. |
|||||
<verborgen> |
|
Noa & Dominique
|
||||
Groetjes van ons!! |
|||||
<verborgen> |
|
Richard. A
|
||||
Toch nog een berichtje vanuit dijklander ziekenhuis…vr.gr. je buurman v.d.overkant vd afd Cardiologie |
|||||
<verborgen> |
|
Patrick
|
||||
Hallo Jan, |
|||||
<verborgen> |
|
violeta
|
||||
Hoi Jan, Leuke hobby, |
|||||
<verborgen> |
|
Saskia Boon
|
||||
Bedankt voor het prettige gesprek vanmiddag. |
|||||
<verborgen> |
|
Mark Bessem
|
||||
Hoi Jan, Een mooie site, hoor! Veel interessante en leuke zaken gelezen. Groet, Mark Bessem |
|||||
<verborgen> |
|
Hans kok
|
||||
Ik heb een iPad met een kapot glas. Kun je daar wat mee? Groet Hans van de notwin. Dank je Jan. |
|||||
<verborgen> |
|
Aad Zeelenberg
|
||||
Je hebt ons fijn geholpen met de computerproblemen Jan. |
|||||
<verborgen> |
|
Dineke Paree
|
||||
Hoi Jan |
|||||
<verborgen> |